Sista dagen på Jullovet

 
 
 
Dessa bilder togs för ett par dagar sedan när jag, storasystern Sara och hunden boris var ute på promenad under lovet.
 
Hejsan allihopa! Det har varit ett tag sedan sist. Hehe. Man kan säga att jag har tagit en paus från bloggen och fotograferingen.
Under jullovet så har firat jul och nyår med släkten, vilat upp mig till nästa termin och haft det underbart mysigt. Det som vart lite synd är att det inte kommit någon snö. Men nu så för ett par dagar sedan så kom det en massa snö.
 
En dag var jag, mamma, pappa och storasyster i Kristianstad där jag köpte ett Playstation 4. (Blev superglad om man säger så). På kvällen så åkte jag och kusinerna till stan och kollade på den nya Star Wars filmen på bio, den var så himla bra så den rekommenderar jag. 
 
Nu så ska jag äta chokladpudding och kaffe, sedan ska jag duscha och slutligen ska jag sova.
 
Ha det så bra nu så hörs vi!!♥ 
Allmänt | |
Upp