Tränings Söndag! =)

 
Hej!
Idag har dagen bara flugit iväg. Jag vaknade kl. 9, sedan gick jag ut för att mata våra kaniner. Efter det så åt jag och familjen frukost. Lite senare gick jag till mitt rum och städade. 
Runt eftermiddagen så sprang jag och min kusin en liten runda, därefter så körde five five.
Five five innebär att man ska göra 5 övningar, 5 repitioner i 5 minuter och mellan alla 5 minuter så vilar man en väldigt kort stund ( kanske 30 sekunder). Sedan fortsätter man tills man har gjort 5 repitioner. Övningar som vi gjorde var först armhävningar, sedan sit ups, upphopp, climbers och squat jumps.
När vi var klara med five five åt vi grillad entrecote. 
Nu ikväll var jag ute och drog ett däck som jag fick av min kusins pappa, väldigt roligt. Så nu känns det i mina armar och hoppas på lite träningsverk.
 
KRAM ALLIHOPA! <3
Allmänt | |
Upp