Söndag och Måndag mys med familjen

 
 
Hejsan!
De två översta bilderna är taggna idag när jag och familjen var i vår fina sommarstuga. Vi sov alltså över från söndag till måndag. Det finns inget härligare än att vara där i lugnet, vilket är väldigt avkopplande.
 
Jag och Sara tog med oss drönaren för att filma lite men tyvärr så blev det inte så bra som vi hoppats på, men nästa gång får hoppas att det inte blåser lika mycket. Problemet är väl att den är så himla lätt så vinden föser den med sig. HÄR finns drönaren om ni är intresserade
 
Vi har också varit i Ullared och det var förra helgen. Jag har inte fotat något av det jag köpt för det var inte så  intressanta saker. Det jag är mest nöjd över är mitt tangentbord som jag köpte där för 279 kronor. det är då ett trådlöst tangentbord som är kopplat till min laptop. Så nu kan jag sitta på lite längre avstånd, vilket är himla skönt tycker jag. Om ni vill se vad det var för trådlöst tangentbord som jag köpte på lägger jag en länk HÄR
 
Det var allt för mig! Ha en fortsatt trevlig Dag/Kväll♥
Allmänt | |
Upp