Härligt Höstväder

 
 
 
 
 
 
Tjena!
Idag var en riktigt härlig dag för att idag så vaknade jag klockan nio. Efter jag hade stigit upp, klätt på mig och ätit frukost så cyklade jag bort en bit där vi bor och fotade en hel del bilder med mitt nya objektiv såklart! HAHA<3. Var himla mysigt iallafall att bara fokusera på att få rätt fokus och så. =)
 
När jag kom hem så gick jag med min hund Boris, sedan efter det så tog jag ut min kanin.
 
Nu ikväll så kom mormor och morfar och hälsade på och så åt vi äppelpaj och sockerkaka (Är det söndag så är det!) 
 
Imorgon så ska vi packa till vår resa, längatar så himla mycket. Det är väll det roliga. annars blir det skola som vanligt, ska också spela med en orkester, Jippi ^^!
 
Ni får ha en bra måndag! (Känns lite meningslöst att skriva söndag)
 
Allmänt | |
#1 - - Linn Strömberg:

Så fina bilder!

Svar: ÅÅH.Tackar så himla mycket!
William Pettersson

Upp