Midsommarfirande <3

Vår egna midsommarstång
 
 
 
 
 
 
Hejsan allihopa!
Nu så har vi firat midsommar och det blev väldigt lyckat med allt tycker jag, som t.ex. vädret blev helt underbart. Andra år så har det regnat hela tiden och varit jättetråkigt väder. 
 
Vi åt den vanliga midsommar maten men det var gott ändå, fast jag vågar mig inte på att testa sillen ännu. Vi åt också jordgubbstårta, mycket gott.
 
När vi ätit klart så dansade vi runt vår alldeles egna midsommarstång. Sedan tog jag ett dopp i polen för att svalka av mig lite och det gjorde stor nytta för att jag svettades väldigt mycket tidigare idag. 
 
Så det var det jag gjorde på min midsommar, hoppas er midsommar varit bra.
Imorgon så ska vi till vår sommarstuga och fira med farmor och farfar och våra kusiner vilket kommer bli kul det också =)
 
Allmänt | |
Upp