Skolavslutning och Student

 
Hejsan hejsan!
Nu så har vi äntligen fått sommarlov, det har varit efterlängtat kan man säga. Men jag kommer aldrig glömma min under bara klass, Jag ska ju börja på gymnasiet efter sommaren. 
 
Idag så var det dags för skolavslutning=)! Jag fick stiga upp som vanligt och sedan göra mig iordning. Jag och några klasskompisar gick till kyrkan tillsammans.
 
Efter att vi varit i kyrkan så gick vi till skolan för att få våra betyg och ta farväl av våra mentorer och lärare som vi haft i hela 3 år. Min mentor började till och med gråta för att hon kommer sakna oss riktigt mycket. 
 
När jag sedan var hemma så bestämde sig jag och Sara att köra iväg till Nytorpet som det heter. Där gick vi en slinga som är ca 4 km lång, riktigt mysigt var det. 
 
Senare på dagen så körde Sara in oss till stan för att kolla på våran kusins utspark. Efter det körde vi hem till kusinen och firade. 
 
Allmänt | |
Upp